tissepisse

Alla inlägg under mars 2010

Av Terese Brodin - 31 mars 2010 23:41

Tänker tipsa er om en jätte bra sida som man får mer läsare på.

Det är bara att klicka på länken och bli medlem i start får ni 100 besökare.

Låter inte det bra? http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=fantasidif

Av Terese Brodin - 31 mars 2010 20:06

Sitter och kollar på det okända och pratar med Sussie i telefon. Det skulle vara ass kul och höra våra samtal egentligen, ibland är inte jag med på noterna och så tvärtom. Det roliga är när vi är med hela tiden då blir det mycket skratt.

Kan tänka mig hur det blir när jag åker dit den 8 april får vi se då, men jag tror att det kommer blir dagar och nätter med mycket skratt och humor.


Ikväll blir det nog att prata ännu mer med Sussie vi har ju typ pratat hela dagen så. Sen ska jag med kolla på CSI sen får man se om de är  något annat som är bra. 

  

Av Terese Brodin - 31 mars 2010 14:25

Ja idag ska jag plugga så jag blir klar med Geografi, sen är det bara att att smatla med läraren kvar. Men det kommer få vänta pga att jag måste ha cam och ett headset. Men det känns skönt att vara klar med 100 p kursen.


Nu ska jag äta sä jag får vila huvet lite innan jag fortsätter att plugga. Ikväll får man se vad man hittar på, det blir säkert att prata med Sussie (ovanligt)  vi skrattar och har alltid kul när vi pratar och samtalet kan bli hur låånga som hellst. Men kul har vi alltid. Nej om man ska gå ner och äta mat nu.


Av Terese Brodin - 30 mars 2010 14:42

Sitter och pluggar medans jag lyssnar på musik. Har nyss vart och hämtat mamma på tågstationen och tåget var 30 min försenat. Det är så typiskt. Ikväll blir de att ta de lungt och spela sims eller fifa 09. Vad hittar ni på denna dag då?

 
Av Terese Brodin - 29 mars 2010 17:43

Pappa ringde runt halv 4 och ville bli hämtat, han mådde inte så bra stackarn. Då märkte jag att det fanns jätte lite bensin kvar i bilen och pappa orkade inte åka och tanka, så jag offrade mig och sa att jag kunde göra det. Så jag tog pappas billisten kort och åkte iväg. När jag skulle sätta in kortet så visste jag inte vilket håll, så jag stod och krångla med det i typ 5 min innan det gick, haha smart jag är. Sen gick det hur bra som hellst och jag kunde åka till ica och köpa cola till pappa som nu har fått magsjuka. Tänkte på mina er att jag ber om ursäkt för mina stavfel men som sagt så har jag dyselexi.

 

  

Av Terese Brodin - 28 mars 2010 19:58

...om min nya header?

Jag gick från min tidigare till den här, hiss eller diss?

  

Av Terese Brodin - 28 mars 2010 15:13

Ja har nyss kommit hem från systers innebandymatch, dom vann med 12-4, men det andra laget hade ingen avbytare så. Bra kämpat tjejer.


Nu sitter jag här pch väntar på att matens ska bli klar, eller pappa började med den nyss, börjar bli kanska hungrig.

Senare ikväll blir det att kolla på Bones och Las vegas säsong 5 som jag fick hem i fredags. Har med accepterat sommarjobben så nu vet jag att jag har sommarjobb. Skönt att veta att man får pengar i sommar igen.

Nej nu ska jag kolla lite på las vegas tänkte jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Skapa flashcards