tissepisse

Alla inlägg under juni 2010

Av Terese Brodin - 21 juni 2010 10:11

Ja vill ni ha mer läsare till din blogg?

Då finns det två bra sidor som jag tycker om och den första är bloggtrafik.

När man har blivit medlem där så får man börja med 100 p och det ger 22 unika besökare. Sen är det bara att smala poäng och ju mer du samlar ju mer unika besökare får du..


Nästa sida är mer-trafik där börjar man också med poäng och då är det 150 p.

Tycker verkligen att ni ska bli medlem, ni kommer inte att ångra er!

Av Terese Brodin - 18 juni 2010 22:18

Jag och emelie sitter och dricker lite vin och spelar wii. Kul och trevligt och se hur de går. Nej nu ska vi fortsätta. Kram

 
Av Terese Brodin - 17 juni 2010 10:57

Sitter ute och solar medans jag läser en bok. Boken ser ni på bilden om ni är nyfikna på vad jag läser. Ikväll blir de fotboll och tv och bara slappa. I morgon åker jag till hallsta och ha filmkväll med emelie, de ska bli riktigt kul. Men kommer åka hem på lördag för familjen ska fira mig och bror. Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Men ha en bra dag!

 
Av Terese Brodin - 15 juni 2010 15:27

Kom nyss hem från jobbet, har vart vaken sen sex så jag är helt slut. Så ikväll blir det att se fotboll, spela football manager och bara slappa.

Skönt att få sova ut imorgon.

Orkar inte blogga mer idag.

Hörs imorgon, kram!

Av Terese Brodin - 14 juni 2010 09:37

Märkte igår att jag hade ont i mitt ben igår och när jag kollade hade ja ett stort jävla blåmärke, och jag vet inte hur jag fick det heller. Jag ramlade inte i lördags så.

Men hoppas att det försvinner snart.


Nej nu ska jag sätta på mig kläder och börja fixa mig, börjar jobba 1 så.

Hörs kanske efter jobbet.


En jobb låt iaf   

Av Terese Brodin - 13 juni 2010 15:30

Ja är väldigt sliten idag och jag orkar då inte att blogga så det blir bara massa film för mig ikväll. Imorgon har jag min första intro dag på mitt sommarjobb och jag har pooltjänst så jag vet inte vad jag ska vara än, men det löser sig.

Men jag börjar iaf 1 och slutar 9 så jag får sova ut imorgon, det passar mig bra med tanke på att jag inte fick så mycket sömn inatt.


Bilder och sånt från festen igår kommer när jag orkar ladda upp dom från mobilen.

Jag vet inte när det blir, kankse imorgon om jag orkar efter jobbet.


Kram

Av Terese Brodin - 11 juni 2010 10:27

Ja igår så träffade jag Emelie en stund på kvällen, satt ute och pratade.

Sen vart det tv och sen sömn.


Idag blir det tv och film, helt enkelt en slapp dag. Om jag inte åker till systemet idag, ska ju till syster och Putte i morgon och spela brändboll och kubb kanske och ta några glas. Men nu ska jag gå och äta frukost.

Kram

Av Terese Brodin - 10 juni 2010 14:43

Skulle ju lägga upp en bild på mobilen som jag köpte igår.

Lånade bilden från netonet så ni vet att bilden är tagen där ifrån.


 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Skapa flashcards