tissepisse

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Terese Brodin - 7 april 2010 22:39

Ja som sagt så var det hockey idag, det var en helt okej och ibland fattade jag inte vad domarna gjorde kolla på den här bilden och säg om det skulle vara 2+2 som experterna tycker.

Men som sagt som vart det INGENTING!

Skönt iallafalla att vi vann mot dom i sudden och har nu 3-1 i matcher och kan avgöra imorgon som jag hoppas.

    

Bilderna är från sportbladet!   

Av Terese Brodin - 7 april 2010 16:18

Nu har jag fått biljetten till mobilen, då kan man känna sig lugn att man inte hade skrivit fel mobilnummer. Skulle bara skriva det och nu ska jag titta vidare på top modell.


Bild från krogen 26/3 bild tagen av Konrad.  

Av Terese Brodin - 7 april 2010 12:42

Ja idag är det onsdag och bara en dag kvar tills jag åker till Kumla. Tror att dagen kommer att gå snabbt, först är det top modell och NCIS och sen blir det att kolla på hockey men sussie i tele. Då visar dom Djurgårdens match, hoppas vi vinner. Brosan den turapan är ju i Globen då och ser matchen live, jag vill med. Men jag får heja här hemma ist och se Dif ta den 3dje segern och imorgon så tar dom sig till Final. Man kan ju iaf hoppas.


Just nu lyssnar jag på musik från melediefestivalen. Just ja jag har betalat min hemresa nu och det kosta bara 118 kr men det var till västerås. Åker med kort mellan västerås och virsbo.


Är det någon som fattar att vi är inne i April redan? Nu villjag ha sol värme och snön ska försvinna. Sen vill jag med ha mina sommarjobbstider men det kommer jag nog snart att få. Nej nu ska jag kolla runt lite!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards