tissepisse

Alla inlägg under april 2010

Av Terese Brodin - 4 april 2010 19:46

Ja då åker jag med päronen till sthlm imorgon då kommer dagen iaf att gå snabbt. Först ska vi åka och hälsa på min kusin och moster och hennes man. Eller dom gifter sig i maj. Efter det ska vi till brosan och äta påskmat och fika sen blir det att åka hem. Gud vad jag längtar tills jag åker till Sussie på Torsdag då vi ska äta gott och dricka lite och bara skratta med varandra. Men det är inte förens på torsdag till söndagen. Skit vad jag känner att jag tjatar om det, men så är det när man ser fram emot något. Nej nu tycker jag att det räcker att skriva det.

Nej nu ska jag kolla på bones och ni får en underbar kväll!

Av Terese Brodin - 4 april 2010 15:35

Ja som ni ser på rubriken så krånglar msn vissa ser jag vissa ser jag inte när ni skriver. Så bli inte sura om jag inte svarar då är det bara msn som inte vill att jag ska se det.


Sen måste jag ju visa dom jag är moster till, dom är så söta. Tycker inte ni?

          

Av Terese Brodin - 4 april 2010 12:45

Varför måste dagarna gå så sakta när man längtar till en viss dag? Visst kommer det snart att bli torsdag men endå. Men jag och Sussie pratar ju i telefon så många timmar per dag att de känns nästan som vi är med varandra. Kan det inte bli torsdag nu?


Just nu kollar jag på är du smartare än en 5klassare. Det är så bra och kul. Jag älskar det. Senare blir det bones och top modell och andra bra pogram. Sen ska jag fundera om jag ska hänga med mamma och pappa till stockholm till brosan imorgon, hm får se vad jag kommer att göra.

  

Av Terese Brodin - 3 april 2010 20:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Terese Brodin - 3 april 2010 19:46

Ja då vart det en seger till för mitt kära DIF, men det kom i förlägningen. Djurgården vände 0-2 till 3-2. Men vad det var spännande.

Det är alltid kul att läsa kommentarena på aftonbladet där lindköpings fans hela j-vla tiden skyller på domaren. Patetiskt!

  

Bild från sportbladet.  

Av Terese Brodin - 3 april 2010 16:40

Ja nu har jag kommit hem från västerås. Gårdagen var helt okej och vi gick ut på konrad senare på kvällen.

Imorse så köpte vi kebabtallrik och kolla på tv tills det var dags att åka. Då kom vi hem och de vart grillad kyckling och potatisgratäng, mums. Känns som jag har ätit massor med gott idag. Nyss fick jag till med påskägg från mamma och pappa. Så det blir att mumsa i sig det och kolla på körslaget ikväll. Om man inte fortfarande är för mätt för det.


Nej nu ska kolla på hockeyn och ringa till Sussie nu när jag har fullt batteri igen.

Hörs senare!

Av Terese Brodin - 2 april 2010 13:00

Jag bestämde mig att jag ville åka till Västerås och på inflyttningsfest hos syster och Putte. Så nu håller jag på att fixa mig innan jag drar till tåget som går 15. Men det tar bara knappt 5 min att sminka mig så det är inge fara. Så jag kommer inte skriver mer i bloggen idag utan jag återkommer imorgon när jag kommer hem. Ha en bra påsk kära läsare!

Av Terese Brodin - 1 april 2010 22:30

Idag började semifinalerna och tyvärr så visade dom inte Djurgårdens match. Så jag hängde med i matchen på aftonbladet och matchen slutade 1-3 till Djurgården. Skönt att vinna första matchen på länge. Lindköping har fler matcher i bena eftersom dom avgjorde av sista matchen alltså 7. Dif avgjorde redan i 5 matchen mot Brynäs. Det kan bli spännande och rolig semifinaler och jag hoppas och tror att det ska gå vägen!

  

Bild från sportbladet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards