tissepisse

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Terese Brodin - 1 mars 2010 21:37

Sitter och kollar på James Bond på 3 och på CSI på 5:an, det är typiskt att det alltid ska vara bra pogram på samma tid. Det kommer bli en väldigt lung kväll med film och tv, som sagt är sliten efter helgen fortfarande. Egentligen vet jag inte varför jag skriver ett inlägg men det är väl för jag vill ha något att göra.


Undra om jag ska starta en undersökning, vad tycker ni?


En låt som man bara måste älska och den låten fastande jag för på nyår när hon svek mig som bara den. Skriv gärna vad ni tycker,


Av Terese Brodin - 1 mars 2010 12:33

Trore fan inte att jag har vart så här sliten på länge, men det tar på krafterna att festa två dagar, och allt otur jag hade så.

Men nu är det bara typ en vecka kvar till kryssingen och jag längtar så mycket.

Så på onsdag nästa vecka åker jag och kommer hem på fredagen.


Idag blir det att plugga geografi A och kolla på mina pogramm så klart.

Men om man ska ta och äta innan det är dags att sätta igång.

Skriver mer senare kanske.


  

Måste bara lägga upp denna söta bild jag fick från Anna när jag var i Storbritannien och jobbade.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards