tissepisse

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Terese Brodin - 6 mars 2010 17:11

Det blir att kolla på fotboll hela kvällen och så klart ska jag äta chips och dipp, det kan inte blir bättre. Väntar på att Barcerlonas match ska börja på tv4 sport men det dröjer några timmar till. Hoppas att Zlatan är med denna gång. Men endå spelar det ingen roll om han inte är det, hela laget är ju stjärnor så. Men visst är det alltid kul att se en svensk spela.

Nu ska jag börja blanda dippen, men jag lägger till en låt som ni har något att lyssna på medans ni väntar tills jag skriver igen   

  

Av Terese Brodin - 6 mars 2010 14:16

Jag har som sagt nyss kommit hem, så att jag är kanska seg, men endå är det skönt. Som sagt så i osndags så var jag först på stan med Mamma och syster och köpte kläder, jag fick med mig hem var 3 par jeanslegging, en dress, två linnen, en man har över ett linne, två par strumpbyxor, tack snälla mamma!


Hängde med pappa till markanden som var här i Virsbo och träffade farmor. Efteråt körde han till ICA  så jag kunde köpa lördagsgodis, jag har bestämt att jag bara får äta såna goda saker på fredagar och lördagar. Det ska jag banne mig att hålla.


Just ja, kommer att byta lösenordet och bara ge det till dom jag verkligen litar på som inte skriver dumma saker och som ger ut det till folk eller håller jag det för mig själv bara.


Nu väntar jag på att tennisen ska börja, så jag sitter och skriver ett inlägg innan maten och tennisen.

Skriver mer sen!  


  


Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards