tissepisse

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Terese Brodin - 8 mars 2010 18:00

Har precis lagat mat och alla som har ätiti den hittils har tyckt om den, uh känner mig så duktig första gången och allt. Men nu vet Anna att hon kan fråga mig, både ont och gott haha.   


Ikväll blir det att se sina pogram, slappa och kolla vad man ska ta med sig imorgon, vet verkligen inte vad jag ska ha för kläder med mig. Klänningen som jag köpte i England ska jag ha med mig, men mer då? Känner att jag skulle behöva en klädhjälp nu. Ja får väl ta ett par jeans och något snyggt linne eller kjolen som jag köpte i England, skit hjälp behöver jag nu.

  


Vad tycker ni kära läsare ska jag ha jeans leggings eller kjolen?

Och vitt linne med strumpbyxor?  

Av Terese Brodin - 8 mars 2010 13:59

Har nyss pluggat Geografi i 2 timmar så nu är det dags att kolla påmina pogram som börjar och nu. Jag har ju pluggat för dom dagarna jag är på kryssningen så det har blivit mycke nu. Men nu blir det skönt att ta ledigt i 3 dagar. Åker imorgon redan till Greta tar 8 tåget. Sen på onsdag bär det av till Sthlm och vikinge line.


Ikväll är det jag som ska laga maten, det blir det jag och Anna nästan alltid lagar, det är så himla gott.  Det är spagetti och tonfisk med olja och cream frech och muggelost. Man vill nästan äta det nu. Lovar ni som inte har ätit det borde prova det.

Nu blir det tv, hörs senare!   

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards