tissepisse

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Terese Brodin - 18 mars 2010 23:17

YES då tog Djurgården ledningen efter 3-4 så har dom tagit ledningen med 1-0 och nu väntas Hovet i två raka matcher, så spännande. Tror att laget kan gå hur långt som hellst, när man kollar hur det gick för dom andra lagen så. Vad jag är lycklig, vad jag är lycklig!

  

Bild från sportbladet. 

Av Terese Brodin - 18 mars 2010 19:13

Jag fick några intressanta frågor, som jag svarar nu på.   


Hur gör du för att få så många unika läsare?

Jag är med i två stycken sidor som man får mer besökare på. Om du vill ha sidorna så kan du kommetera så skickar jag sidorna.

 

Vilka länder har jag  vart i och vilka vill du åka till?

Jag har vart i Cypern 2 gånger, Thaliand, Turkiet, England. Jag är en person som älskar att resa så jag vill åka och besöka alla länder men om jag måste välja några länder blir det Usa, Japan och Kina.

 

Vilka sporter har du hållt på med?

Fotboll, innebandy, schack, gymnastik(några gånger bara), hiphop, ridning.

 

Berätta med 5 ord dinna vänner skulle förklara dig?

Envis, pratglad, sporttokig, sprallig, och blyg när det gäller killar.

 

Tror du på Gud?

Nej det gör jag inte även om jag är döpt och kinfirmerad.

 

Om nej, vad tror du annars på?

Andar måste jag säga men visst det är inte 100% säker men endå.

 

Är du singel?

Ja det är jag och kag är nöjd med det tills jag hittar den rätta.

 

Varför byter du blogg så ofta?

För att jag tröttnar snabbt men nu har jag kvar min gammla blogg på blogg.se om jag tröttnar på denna så får jag hoppa imellan om det skulle bli så.

 

Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem skulle det vara och varför?

Kim Källström hellt klart, min drömkille och allt.

Av Terese Brodin - 18 mars 2010 00:44

Nu när jag börjar få många besökare, tänkte jag ha en frågestund, ni får ställa vilka frågor ni vill och jag svarar på dom imorgon kväll, exakt tid vet jag inte. Så öppna digg hjärta och ställ en fråga.   


  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards