tissepisse

Alla inlägg under mars 2010

Av Terese Brodin - 27 mars 2010 20:11

Igår så firade jag min syster som vart 18 år. Det var en rolig fest och alla hade det nog trevligt, middag innan Konrad. Här kommer lite bilder underdagen/kvällen.

  Födelsedags barnet.   Mitt älskade vin.       

Det här är bara vissa bilder som togs, men de får räcka just nu.

Nu blir det att kolla på körslaget.

Av Terese Brodin - 25 mars 2010 12:00

Magen känns fortfarande, undarar om det är för jag inte har ätit något annat än yoghurt, eller om det är för jag inte är riktigt bra än? Ska nog prova äta mat och se hur det känns. Har gått ner ca 3 kg nu efter matförgiftningen det är bra men jag vill inte ha ont i magen och jag vill kunna äta också. Nej nu blir det att sätta på ig kläderna och gå ner och prova att äta. Håll tummarna!

Av Terese Brodin - 24 mars 2010 21:42

Vilken rysare det vart, har nog aldrig vart så nervös som jag var nu. Det stod 2-1 till DIF då vi var 5-4 men då fick vi en utvisning emot oss och dom tog ut sin målvakt. Det var ca 2 min kvar att spela. Vi lyckades med det men de kanske ni har fattat med tanke på min rubrik. Ja nu ska vi till Globen och avgöra där, tycker jag. Men dom måste verkligen bli bättre, om dom spelar så här så kan det bli för spännande. Måste bara säga  I LOVE DIF   

  

Av Terese Brodin - 24 mars 2010 18:47

Djurgården IF har Sveriges bästa fans enligt aftonbladet. Det tycker jag verkligen stämmer.

  

Bild från sportbladet.


Match mot Brynäs idag, då kan vi gå till 3-1 i matcher nice. Blir det så kan vi avgöra i Globen, hur nice är inte det?

Återkommer hur det gick när matchen är slut.

Av Terese Brodin - 24 mars 2010 12:04

Både jag och pappa tror att jag åt något som inte var bra, för idag har jag bara lite ont i magen och febern är borta.Jag sov ju bara igår, så då borde jag vara pigg nu men det är jag inte.

Här kommer en bra låt!


Av Terese Brodin - 23 mars 2010 16:26

Vaknade klockan 9 av att jag mådde skit dåligt och jag kunde knappt gå för att orken inte fanns där. Så jag tog feber och det visar att jag hade feber med 38.9 Inte blir det bättre när man har ont i magen och vill kräkas och de kommer inte. Så jag sprang fram och tillbaka tills jag hämtade en hink som kunde stå i mitt rum. Sen ringde jag pappa om att han skulle till ica efter jobbet och köpa cola till mig. Sov bort hela dagen, det är först nu jag orkar resa mig upp och starta datorn och hämta colan.  Nej nu ska jag kolla på film, vet inte om jag orkar skriver mer denna dag.

Av Terese Brodin - 22 mars 2010 20:55

Sitteroch kollar på hockeyn, tyvärr visar dom inte Djurgårdens match, den matchen skulle jag vilja se. För där står det just nu 0-4 till DIF. Det är mindre än en period kvar så. Matchen slutade också 0-4 och 2-1 i matcher för DIF, så nice!

  

Bilden är från sportbladet och är från första matchen.


Om du skulle vilja följa varandra på bloglovin, skriv då till mig att du följer mig så följer jag dig när det syns. 

Av Terese Brodin - 22 mars 2010 15:20

Kom hem från Johanna runt halv 3, sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och pluggar. Kom på att jag måste köpa ett hedset och cam innan jag kan göra det sista på ämnena. Men de kan jag göra när jag är i Västerås. Eller rättare sagt så får mor och far hjälpa mig. Nej nu ska jag fortsätta, skriver mer se´n!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards