tissepisse

Alla inlägg under mars 2010

Av Terese Brodin - 17 mars 2010 19:26

Har bara en fråga kvar på detta uppdrag ska göra den sen efter det ska jag ringa Anna och möta henne, så det blir en kväll med hon i Virsbo, storstaden   haha eller inte. Men skriver mer när jag har kommit hem om jag orkar, annars skriver jag imorgon.


Såg att jag hade typ 107 unika besökare idag, rekord för denna blogg, fett nice!


Av Terese Brodin - 17 mars 2010 11:41

Ja nu sitter jag här och ska precis äta, sen blir de att plugga i några timmar och efter de så blir de en lång promenad. Hoppas att mitt skoskav har gått bort som jag fick när jag gick med anna i söndags. Nej men nu blir de att sätta fart så jag kommer någonstans. Hej så länge!

 
Av Terese Brodin - 16 mars 2010 19:16

Älskar verkligen den serien, tack Anna som ville se den när jag var hemma hos henne annars skulle jag inte ha upptäckt den. Så jag sitter och kollar på biggest loser och chuck, kan inte bli bättre. Ja då vet ni iaf vad jag gör denna kväll. Ska nog kolla på Dating in the dark efter det, vad tycker du, skulle du kunna vara med i det pogrammet? Varför, varför inte?


  

Av Terese Brodin - 16 mars 2010 16:56

Ja nu har jag äntlgen pluggat klart för denna gång, ska försöka gjort klart alla uppdrag i Geografi tills nästa vecka på fredag, så jag kan börja med psykologin efter det, visst låter det bra? Nu ska jag plugga lite till så här får ni en plugg låt som gör så att jag vill plugga iallafall.


Av Terese Brodin - 15 mars 2010 17:55

Ja i lördags åkte jag till Anna och stannade där tills idag. Har hunnit med myckets en jag kom hem, plugga geografi, duscha och kolla på tv, snart ska jag med äta. Så det blir ett kort inlägg denna gång. Vad har ni hittat på denn helg?


Av Terese Brodin - 12 mars 2010 21:03

 

Bilden tog jag när sportbladet intervjua honom.

Av Terese Brodin - 12 mars 2010 18:44

Ja denna fredag blir det att dricka lite vin och kolla på tv, finns lite bra pogram som ska visas ikväll så, annars finns det filmer med så.

Men tänker  isa låten som jag lyssnar mycket på just nu.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Hur gammal är du?
 Yngre än 12
 13-15
 16-18
 19-21
 21-24
 Äldre än 24

Presentation

Det är Terese Brodin som driver denna blogg.
Hon har dyslexi så visa hänsyn för det.
Hon tycker det är väldigt kul att ni har titta in och ni är välkommna åter!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Arkiv

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards